2014. június 21., szombat

Beharangozó

Mielőtt elkezdtem írni ezt a bejegyzést, adtam magamnak 3(0) körmöst, amiért ennyi ideig hanyagoltam az oldalacskámat, és ha lehet ezt mondani, Titeket :)! Azt hiszem magyarázkodnom teljesen felesleges, mert az eredményen nem változtat. Azt viszont elmondhatom, hogy mostantól újra szeretnék visszatérni rendesen, sok az ötlet, a terv, sok mindent szeretnék megosztani veletek.

Az első, ami következik a Bloggerinaterjúk folytatása, ugyanis nemrég megkaptam két alany válaszait is, úgyhogy alig várom már, hogy publikáljam őket :).
Aztán azt hiszem illene egy kicsit beszélnem a suliról is, vagyis annak végéről (remélem nem unjátok még nagyon), meg hát azért történt egy-pár dolog, na!
Ezeken kívül van ötletem egy újfajta bejegyzés-típusra, ami remélem működni fog és Ti is szeretni fogjátok már ha megcsinálom.
Egy szó, mint száz, hamarosan újra jelentkezem, már nem sokáig váratlak Titeket.

Mindenkinek további nagyon szép napot!

Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése