2014. május 15., csütörtök

Long time ago

Csókolom-csókolom!

Régen beszéltünk már, sajnálom. De történt, hogy előző héten volt egy kipakolásom (vagyis 3) és hát úgy esett a dolog, hogy éppen haldokoltam a földön vergődve, úgyhogy a kezem nem ért fel a billentyűzetig. 
De most van két lélegzetvételnyi szünetem, otthon töltöttem 4 napot és pihentem. Most már Sopronban vagyok, de még csak lassan merülök bele a munkába (szép megfogalmazása annak, hogy nem csinálok még mindig semmi érdemlegeset). 
Az az igazság, hogy nem is tudom, hogy milyen bejegyzéssel jöhetnék nektek, csak már muszáj volt írnom. Nem tudom, hogy érdekel e titeket, hogy hogyan ment a kipakolásom  vagy nem vagytok már kíváncsiak semmilyen személyes posztra. Most mégis a bloggerek egy bevált fogásához folyamodom, mégpedig az instagram képekhez. Bár mostanság az is kicsit megfogyatkozott, szóval belerakok pár oda nem felkerült képet is egy kis magyarázattal. A sorrend művészien random (mert fogalmam sincs már, hogy melyik mikor készült).

       
                          Két kis hangulatkép a suli praparátum-gyűjteményéből (és ez csak egy kis szelet)

És egy bónusz
Csaknekedkislány koncerten a Sofa Underground szervezésében :)
(Hallgassátok meg őket : http://csaknekedkislany.bandcamp.com/ )

Az eszméletlen és hihetetlen tulipánfa
Még egy, A bimbózós csoda

             
Ő volt egy d.u. erejéig a játszópajtásom, egy Shar-pei kölyök kutyus, egyszerűen...egyszerűen....

             
Egy átlagos este a suliban, és egy Gingko biloba teljesen véletlen felfedezése a gipsz
teremben ( kettős szakmai ártalom)

             
Elefánt láb építése PET palackokból, ami bár könnyűnek tűnik, de hatalmas munka volt
és természetesen a végeredmény rossz lett:D

Azt hiszem, hogy ennyi lenne. Remélem élveztétek legalább egy kicsit :). Még két dolgot csatolnék hozzá így a végén: az egyik, hogy az a KRUMPLI felirat az én művem, amire nyilvánvalóan nem kellene büszkének lennem, de valamiért szeretem. Egyébként az egyik tantárgyunkhoz kapcsolódik, ahol egy gasztro-fesztivál-szerű eseménynek az arculatát kell megcsinálnunk és én természetesen a KRUMPLIt választottam. Ez egy rossz mellékág termése, de szívemhez közel áll :).
A másik dolog, hogy a bejegyzés írása közben felfedeztem, hogy bár instagram-posztnak harangoztam be, mégis kb. 2 kép van innen, amit feltettem instagramra, szóval ezek a telefonos képeim.
Az instagramon más képeim vannak, tehát, aki követni szeretne csak pötyögje be, hogy 
@lizyboss

és már ott is vagyok :)! A harmadik megjegyzés annyi lenne, hogy minden kép kattintásra megnő és bár nem a legjobb minőségűek, azért szerintem nagyobb méretben mégiscsak élvezhetőbbek.

További nagyon szép napot mindenkinek!
Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése