2014. január 30., csütörtök

Ami nem vált be



Nem vagyok egy nagy beauty-guru, az egész smink készletem elfér két iciri-piciri dobozban, de dolgozom rajta. Igen későn érő típus vagyok, így ez az egész sminkelős dolog is nem olyan régen kezdődött nálam és nagyon lassan halad. Sose leszek olyan, aki minden nap sminkeli magát, mert szeretném ha a smink dobna a megjelenésemen és nem megszokott, elvárt lenne. Viszont szeretnék megtanulni különböző fogásokat, szeretnék többet tudni az egészről, hogy a legjobbat hozhassam ki magamból.
Nem is tudom miért írtam ezt az indokolatlanul hosszú bevezetőt, de most már igazán rátérhetnék a bejegyzés igazi témájára. Arra gondoltam, hogy bár nem rendelkezem sok termékkel, mégis megmutatnám nektek azokat, amik nekem nem váltak be, hátha ez segít valakinek valamennyit eligazodni a kozmetikumok eme rejtélyes, útvesztőkkel teli erdejében.
Kezdjük :)!


1. Terra Naturi alapozó stift

Ha jól tudom eredetileg olyan 1200-1300Ft körül mozog, de én leárazáson vettem meg a feléért. Amikor megveszek egy új terméket mindig vadul hiszek benne, hogy működni fog. Ezzel is így voltam, mert szinte már az első használatnál felfedeztem, hogy az én problémás bőrömre ez nem működik, a fedése nem túl jó. Aztán kipróbáltam a szemem alatt és úgy tűnt, hogy ott, az elég sötét karikáimnál működik és akkor örültem, hogy húdejó, erre jó lesz. Aztán mégse lett jó, nem igazán működött a szemem alatt se. Nagyon olajos és nagyon nehéz, nem igazán jó érzés "viselni". Így azt vettem észre, hogy szinte sose használom, a fiókban porosodik. Sok jót olvastam már ezekről a termékekről, szóval biztos valakinek beválik, de nekem sajnos nem.


2. Avon termékek

Igen, elég általánosan írom őket, mert mind egy kutya. Elég mérges vagyok az Avonra. Sokáig hittem benne, de sokszori csalódás után rá kellett jönnöm, hogy semmi más nem jó az Avonban csak a gyönyörű, színes, csábító újságuk. Mindig amikor kinyitja az ember csak úgy folyik a nyála, hogy mennyi mindent lehetne venni és mindent elhisz, amit odaírnak a termékek mellé. Persze az első rossz tapasztalataim a "tini" termékekkel voltak, amiket élő ember nem vesz meg. Rettenetes a minőségük és bár az Avon újsághoz képest olcsóak, a minőségükhöz képest méregdrágák. A körömlakkok egy(!) napot nem bírnak ki, a rúzsok talán fél órát se, az arctonik színezett víz és így tovább. Ennél a három terméknél is hasonlóak a tapasztalatok. A rúzs ugyebár semmit se ér, kiszárítja a szád, majd félóra múlva futásnak ered. Az a csillámos szemhéjtust nem is tudom mihez hasonlítani. Ha képes vagy fél óráig csukott szemmel ülni, hogy végre megszáradjon és ne kenődjön fel a szemed többi részére, akkor olyan érzésed lesz, mintha egy csík ragasztót kentek volna oda. Az alapozó már nem tini termék, de szörnyű (és ehhez képest drága). Nagyon olajos de közben semmi fedése nincs és csúszkál össze-vissza. Szóval én már jó ideje feladtam a reményt az Avon termékekkel kapcsolatban. Mert ezeken kívül se a testápolók, se az arcmaszkok, semmi nem vált be. Vagyis de! Egy termék van sok év alatt, az pedig egy lábkrém, amit már nem is árulnak. Remélem, hogy másnak jobb tapasztalatai vannak :)!

3. Terra Naturi fényhatású ajakápoló stift

Újabb Terra Naturi termék, ami nem igazán vált be. Szerintem kicsit meglepő, hogy egy ilyen "természetes" termék rózsaszín és csillogós (!), de ez még nem lenne baj. Nekem az igazi problémám az illatával, vagyis inkább az ízével volt. Számomra továbbra is meglepő, hogy egy ilyen márkánál, ahol a természetesség a legfontosabb miért nyomják agyon parfümmel. Az alapozó stift is értelmetlenül túl illatos. Ahogy ez is. Ha megszagolod, még úgy kellemesnek is mondható az illat, de amikor felkenek a szádra egy idő után olyan érzésed lesz, mintha megittál volna egy üvegcse parfümöt. Vagy nem is igazán tudom, hogy mihez hasonlítsam, de nagyon mű és mesterséges íze van (nyilván nem nyalogatom,de értitek). És sajnos az ápoló hatása sem túl jó.


4. Essence XXXL shine szájfény "nude"

Egyáltalán nem vagyok egy szájfényes alkat, mert az eddigi tapasztalataim a szájfényekkel mind rosszak. Bár lehet, hogy egyszer már kellene vennem egy minőségit. Ennek a szájfénynek nagyon tetszik a színe, tényleg teljesen nude, de ha úgy kened fel, hogy nincs rajtad rúzs, akkor is nagyon szép színe van. Viszont a tartóssága... Nem is értem, hogy hova tűnik a számról, mikor nem is eszek, nem is iszok, nem csinálok vele semmit. Egyszerűen mintha beszívná a szám, vagy mintha elpárologna. Sajnos. Vagy, mondjátok meg őszintén, a szájfény az egy ilyen dolog csak én vagyok teljesen idióta :D? Mert az megmagyaráznám az összes rossz tapasztalatomat!


5. Essence mattító púder

Talán ez volt az első púderem, ez is a magyarázat arra, hogy majdnem teljesen elfogyott. A színe szép, illet az arcbőrömhöz. De sajnos iszonyatosan porzik, a bőrömön pedig pihéssé válik. Egyébként hatalmas probléma nem volt vele, tényleg egész jól mattított, de a porzása nagyon zavaró. Bár apróbb dolog, de a csomagolása sem túl jó, mint látható teljesen lekopott a felirat és bár a képen nem látszik, de már egy jó ideje letört a teteje.

Remélem, hogy segítette valakinek valamit, ha pont ezeken a termékeken gondolkodott, hogy megvegye. Persze mindenkinek más a bőre, mást szeret, de szerintem ezek senkinél nem működnének. Legközelebb majd hozok egy "vidámabb" bejegyzést is, amiben jó termékeket hozok :)!

Lizy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése